Wednesday, July 18, 2012

abimin üzerine çıktım zevkten öldük erotik hikaye



Sipariş ver

Ebook + Penis Buyutme Teknikleri Gorsel Egitim Seti




Yazan by admin




Selam , Ben selin 18 yaşındayım ve yurtta kalmaktayım.Bizim kızlarla konuşurken yaptıkları sex hikayelerini anlatırlar. Malesef benimse hiç öyle bir olayım olmadığı için sadece onları dinler kendimi tatmin etmeye çalışırdım.Bir kız arkadaşımın anlattıkları bir gün beni acayip tahrik etti inanılır gibi degil. Abisinin bira bardagına uyku hapı atıp abisi ile oynaştığını anlattı.Acaba bende yapabilirmiyim diye düşünüyordum. Tatilde eve giderken eczaneye ugrayıp uyku problemim olduğunu belirttim.Bana reçete ile satıldığını söyledi bende o kızdan ilacın ismini ögrenmiştim. Zaten kullandığım ilaç bitti 2 gündür uyuyamıyorum diyince verdiler. Eve geldiğimi kimseye haber vermemiştim sürpriz yapacaktım bizimkilere. Fakat eve gittim kimse yoktu büyük süpriz oldu bana.

Eve gidip eşyalarımı yerleştirdim. Abimi aradım nerdesiniz diye abimde annemler köye gitti dedi. Hastaymış ama ben burdayım gelirim birazdan dedi. Eve gelirken fanta getirmişti. Hapı kullanmak için bence iyi bir fırsattı yemeği hazırladım. Ve fanta bardagına hapı attım. Yemeği yedikten sonra bana bi ağırlık çötü kardeşim ben yatıyorum dedi ve gitti. 15 dk sonra odasına gittim ve abi uyuyormusun diye sorduğumda cevap vermedi. Uyansın diye uğraştım fakat hap çok etkiliymiş uyanmadı. İsteğime bir adam daha yaklaşmıştım durumdaydım. Sonrasında sikinin tadına bakacaktım.Şortunu indirdim ve sikini tükürükleyerek yalamaya başladım. Yaladıkça büyüyordu. Ve Sonunda dimdik oldu. Biran tereddüt yaşadım koca siki yarragı görünce sonra üstüne çıktım ve sikini göt deligime sokmak için uğraştım ama okadar dardı ki zorlamama ragmen girmiyordu. Sonra olmuyor mağdem giyineyim diye düşündüm. Giyinirken bu kadar uğraştım o siki almayım diye düşündüm bakireydim aslında ama sikini istiyordum. Tekrar çıktım abimin üstüne bu sefer amcığıma sürmeye başladım. Rahat girsin diye biraz daha tükürükleyip yaladım.Yavaşça oturuyordum girdikçe o müthiş hissi yaşamaya başladım kan geliyordu bakireliğimi abime vermiştim.Otur kalk yaparken abim birden içime boşaldı.Daha önce yaptığını söyleyen kız arkadaşım bundan hiç bahsetmemişti. Çok korktum ama olan oldu devam edeyim dedim. Devam ettim kan ve döller birbirine karışmıştı. O anki heyecan ve zevkle farketmemiştim. Sonra kalktım önce kendimi sonra abimin sikini temizledim sonrada çarşafı değiştirdim. Abim uyandığında hiç birşeyin farkında degildi. Abi çok güzel bir gün yaşamış ve  zevk almıştım.



Herkesin sevişmesi zevk almayı tatması gerek bence… Birdahaki erotik hikayem nasıl olur bilemem artık.. Hoşcakalın..




View the original article here

1 comment:

  1. Merhaba cici kız..
    Slm ismim BARAN istanbul anadolu yakasında yaşıyorum. Kendini bilen ciddi elit olan bayan arkadaşlar ile dostluk kurmak istiyorum. Resimlerimi whatsapp ve facebook ile görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların telefonunu bekliyorum. 0554 139 89 92 HOŞÇAKALIN.....

    ReplyDelete